Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2008 19:23 - неозаглавено
Автор: chalgaman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 520 Коментари: 1 Гласове:
0



истината ме пробиваше като секач преминаващ през кухо пресъхнало дърво , със сила неземна , невиждана досега. дали тя ме порази , дали аз бях това което всъщност съм дали наистина осъзнавах какво става и чувствах света около себе си като свой ? наистина аз живеех в свой собствен свят базиращ се на факти изтръгнати от заобикалящата ме среда ... като свеж плод аз изцеждах всичко добро за да създам един рай , но заслепен от неговата красота аз не виждах ужасяващата реалност , която всеки ден нанасяше ударите си върху мен и се мъчеше да срути колоните крепящи моя свят... създавайки това място където моята душа намираше покой , аз се чувствах като наркоман чакащ да вземе поредната си доза радост. бях пристрастен към този свят , изпитвах нужда да загърбя всички проблеми , да пресъздам хаоса в душата си в пъзел , който тепърва щеше да бъде нареден ! успявах да превъзпитам себе си от една крехка личност в здрав стълб носещ една сложно устроена конструкция , която никой не можеше да разруши ! аз бях това което трябваше да бъда. съдбата може би ме е дарила със способността да различавам истинското от изкуственото ... или това просто е моята орисия ? истината че живея в свой собствен свят помагащ ми да оцелея сред реалността ме порази така неусетно ... така изненадващо ... така сладко !



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - :))))))
14.03.2008 00:22
Пораженията не траят дълго :))))) Зависи колко хазартна личност си... все пак...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chalgaman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21290
Постинги: 8
Коментари: 20
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930