Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2008 19:24 - неозаглавено 3
Автор: chalgaman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 719 Коментари: 3 Гласове:
0



липсата на вдъховение ме караше да се чувствам празен ... сякаш всички думи бяха изказани и остана само грубата действителност която ме отвращаваше през всичките тези години... тя бе по-силна от мен , в устрема си да променя нещо в нейната конструкция аз придобих облик на бунтар , облик който не ми допадаше... облик който малцина разбират и мнозина отхвърлят с думите "ти си луд"!нима аз съм лудия ? нима не е нормално да бъда себе си ? нима ? може би съм прокълнат да виждам това което другите не виждат...или това е дарба ... може би съм си изградил резистентност към безличието на останалите. може би имам защитна стена която ме отличава от масата душевно празни.като че ли съм ваксиниран срещу анархичните същества... дали осъзнавам колко трудно е да се оцелее сред това "стадо"? дали се чувствам самотен дори заобиколен от хора , или изтръгвам всяка положителна частица от тях за да намеря начин да оцелея ? въпроси на които само аз мога да намеря отговор. вдъхновението ... нещо безценно , нещо без което не мога ... при мисълта че то може просто да изчезне един ден ... ме побиват тръпки ... без него бих се превърнал в хамелеон променящ цвета си с цел да се приспособи към заобикалящата го среда , бих се превърнал в един от душевно празните ... бих станал незабелязан... липсата на инспирация е единствения ми страх, страх който не бих преодолял !



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
13.03.2008 20:56
Много хубаво и казано по чудесен начин !
цитирай
2. анонимен - :)
11.04.2008 18:06
gadnata deistvitelnost smazva vsi4ki ni .. Neusetno glupavi4kite tiinove i puberi se prevry6tat v jalki kopiq na ``NQKOI`` bez dori da sa na qsno za kakvo stava vypros .. Podrastva6toto naselenie e tolkova propadnalo , 4e ponqkoga me e sram da pogledna na sysednata masa , kydeto sa nasqdali okolo desetina puberi po na 13-14 godini i pu6at , i se ``mlqskat`` sqka6 gledam nqkoi film ot tipa na ``bogata64eta`` ,ama takiva gi e napravila mijavata ni dyrjavica , koqto ne moje da predloji ni6to pove4e na nas- mladoto pokolenie..
P.S. mn mi haresa kakvo si napisal
Lubi
цитирай
3. анонимен - thumbs up!
26.04.2008 19:47
Мисля, че имам представа за какво говориш и те разбирам. Дори мисля съм ти го казвала. Определено понякога... много пъти се чувствам и аз така, и е яко да видя, че не съм единствената "луда" :P
Това да си си ти, това да виждаш простотията, нещата наоколо не е странно, прсто малко хора могат да го направят........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chalgaman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21273
Постинги: 8
Коментари: 20
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031